jag kör på classy, but sexy

vilken underbar fredag igår.

gcik bort till kussens jobb vid halv tio. bara hon zidan kvar av personalen. vi tog oss varsin alkohol flaska innan vi sedan vandrade till la scala. bra musik och en öl, som klippt för oss. där satt vi, bordet på nedervåningen, i hörnet. jag, marlena, zidan, abdi, alvaro, mahir och mohammad. skit trevligt faktiskt, bästa var när salim valde att spela "i'll make love to you"..för den är ju såååå party! men fan vad jag sjöng.

sån typisk situation jag satte mig i igår kväll. som vanligt jag och min käft. en av blattarna börja skrika på en svensk kille och hans blatte kompis utanför om dem skulle röra hans bror så skulle han göra en massa saker bla bla bla. sen när dem varit riktiga män och bara gått där ifrån så stod blatte kvar och ylade med sina 20 kompisar. han vände sig mot dem två svenskarna som stod i närheten av mig och rökte och ylade om rasister och han ska döda dem alla. ja för det han gör kommer säkert göra att dem blir färre, PUCKO!!!!!!!!!! aja i alla fall, nathalie ekström kan inte hålla tyst, alla mina kompisar säger jämt till mig tyst, gå där ifrån men jag kan inte. vem kan bara stå och lyssna på en sån människa. så jag vräker ur mig"tror inte att dem är rasister bara för dem är svenskar, titta inte på dem och skrik". han blev tyst någon minut senare. man tackar, annars hade jag inte blygat med mer kunskap till den okunniga människan.

okunskap folk, det är där det brister. fientlighet och rädsla inte hat...

stackars ungdomarna jag kommer jobba med i framtiden, tro inte jag viker mig. nej nej nathalie hon säger vad hon tycker och tänker. detta är ingen människa du kan trampa över inte. med kunskap, kanske men har du inte den så bry dig inte ens och öppna munnen med fel attityd.

nej nej nog snackat om sånt nu.

jobbat idag, fy fan vilket tempo jag och edvard har hållt. men skönt får då har timmarna rullat på rätt fort.

ätit kebab framför en runway show, KUL..hehe nejrå
solat
köpt groggvirke
planerat kläder

så nu bara väntar jag in tiden så jag kan börja gör mig i ordning. åtta ska jag möta sandra, sen så kan allt ske!

Hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0