jag flyr alkoholen...

igår efter jobbet kom jag hem, åt, gjorde matlåda och sen tvättade jag av mig sminket och mös ner mig i sängen.

satte på sweet home alabama, som jag gillar så mycket.

sen somnade jag...

vaknade idag, jobbade 8-15 och sen kom moster m kusiner och hämtade mig.

kände att jag behövde en break från stan så hängde med dem hit ut till sjögestad och ska spendera natten här. har sminkat lilla sessan som det kommer bildbevis på i nästa inlägg och sen har vi precis ätit super god wok.

lisa gåt och hetsar mig att vi ska spela kort nu men jag fastnade här ett tag. kollade in en snubbe, gud vad jag är snurrig i huvudet.

aja nej nu får jag helt enkelt släppa det och spela kort.

imorgon blir det jobb igen.

hästa la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0