jag är jag

ja då är man vaken sedan flera timmar tillbaka.

jag var så himla trött igår. lisa och jag spelade lite kort innan vi la oss vid halv tio. men jag kunde bara inte somna. låg och tänkte på allt mellan himmel och jord så himla många timmar. efter elva har jag inget minne förrän jag vaknade igen vid fyra och sen dess har jag bara försökt sova. hatar när jag inte får en riktigt sömn. dagen blir ju hetl fel då!!

gick upp vid sju när familjen gjorde sig redo för jobb och skola. matilda och jag vart ensamna kvar. hon börjar tappa febern nu, det märks i att hon går tillbaka till att prata ihjäl folk. inte lätt när man försöker koncentrera sig på grey's anatomy på engelska utan text. inte bara hon, lilla kattungen ozzy skulle promts ligga och sova på tangentbordet av alla ställen. men men jag har lyckats se två avsnitt, två riktigt bra avsnitt. min favorit är ju christina. hon säger rätt ut vad hon tycker och tänker. jag vill jag vill jag vill. verkligen låter sig inte bli överkörd av någon. som sagt man är ingen lysknapp som man bara kan trycka på eller av. precis så känner jag mig ibland, eller ofta nuförtiden. men så ska det inte vara.

märks att jag har blivit mer annorlunda. jag ödslar ingen tid på något som jag inte vill göra. jag vet hur jag ska ha kul och vilka som får mig att må bra.

skönt att jag bara är jag, behöver inte hävda mig för någon. helt enketl bara vara jag, så simpelt det kan bli!!

jag lider med dig, jag vet ingenting om det förutom av ryktesväg. det fanns en tid då min dag inte ser ut som den gör idag. hur mycket jag än gillar min vardag idag så tänker jag ibland på att jag saknar tiden då du var en del av den. det är inte varje dag, men ibland så kan en och ett annat minne dyka upp och sätta ett leende på mitt ansikte.

jag liksom föll över kanten....


Kommentarer
Postat av: P

HA HA!

"skönt att jag bara är jag, behöver inte hävda mig för någon. helt enketl bara vara jag, så simpelt det kan bli!!"



Kände du dig träffad av det jag skrev?!

Haha :)

2009-01-19 @ 17:53:07
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0