i'm a diva!!!

igår vart det jobb på dagen för hela slanten. rätt roligt!! stannade kvar på fikan och fick en semla av chefen innan jag sen drog hem.

åt tacos med mammi o lillsyrran sen drog jag med stor syrran ut på en promenad runt ån. riktigt skönt!

kom hem och gjorde mig iordning, sen mötte jag upp panter. hem till emil med cj och vänta på emil. hängde lite och sen gick vi och spelade lite biljard, rätt trevlig fredagssyssla. borde jag göra oftare.

sen följde jag pänt till bussen och vandrade sedan vidare till da vinci för och hämta marlena. blev att jag hämtade b och marlena. vi tre gick till platens. före kön för att dem jobbar där dem jobbar, skönt för kön var så lång. b bjöd på ett par riktigt goda drinkar, med tanken på att han är bartender så kan han ett och annat. så en av dem ska jag köpa av han ute ikväll, den var smarrig som fan.

bara drack lite smått och hängde, bk mat och sen sängen vid halv fyra.

vaknade idag av att sandra ringde. hon hade paus från jobbet så hon kom förbi och rökte en cigg och snackade lite. jag gick tillbaka och la mig en svänga till.

luncha här hemma med mammi o syrran, sen var jag tvungen o gå till systemet så by the way hade kö bara för att ens komma in. sen mat, så ikv blir det lövbiff, pommes och vitlöksmör och sen lite vindruver till efterrätt. med lite vin och vodka till så klart. sandra slutar åtta så då ska jag möta upp henne.

tills dess så ska jag hinna gå ett varv runt ån, slappa, platta håret och göra mig i ordning.

nu kör vi bettan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0