förberedelser...

nu är det mindre än en vecka kvar till sthlm. på fredag då jävlar entra jag huvudstaden.

har i alla fall uppdaterat min spellista i mobilen, ny fräsch musik är allt som räknas när man ska resa. på fredag sak jag iofs åka bus4you så då ska laptopen med så man kan fördriva dem 2½ timmarna med att total snoka på internet.

lite smakprov på min nya spellista:

nickelback - gotta be somebody
ne-yo - mad
kings of leon - use somebody
beyonce - hello
beyonce - halo
beyonce - diva
crossfire - on fire
50 cent - get up
agnes - release me
ane brun - true colors
darin - see you at the club
kardinal offishal ft keri hilson / rihanna - numba 1
laurent wolf - no stress
danjah - my love
t.i ft justin timberlake - dead and gone
the killers - human
m.m...

nu ska jag bada, åkte på och börja jobba tidigare idag så börjar 15 istället för 17.
får se om jag ska träffa sändra ikväll eller inte, annars blir det nog rätt slappt, blev väckt av en ung herre imorse som jag även lagade frukost till så fick inte fullfölja min underbara skönhetssömn så vi får testa på nytt imorgon :=)

hästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0