familj före allt...

oh vad jag är trött på att bråka med min kusin. men jag stör mig så mycket på henne. hon har aldrig tid, och det har man för familj. inte alltid men ofta. så trött på alla ursäkter och förklaringar, nej nu har nathalie satt ner foten rejält och skällt och klagat en massa. en förändring måste ske och det är NU!!

i helgen har det varit rätt lungt. en öl med sandra och marlena i fredags. checkade out bagdad där det var hiphop med mr hallin. han är inte den bästa i den genren men hur många är det i denna stad. bra musik i alla fall men så lite folk att man inte var långvarig där. så jävla syns att det ska vara sån bra musik och så lite folk. stötte på en viss person, är så sjukt imponerad hur trevlig han är, han är en av dem mest mogna snubbarna som jag vart med om under mina år. men som sagt bakom skalet finns inte så mycket mer, too bad.

lördag förmiddag lagade jag till mig en underbar wok och sen drog jag till jobbet. gick rätt smärtfritt och fort fram till stängning.
när jag kom hem så var syrran här och george var i väg ocg köpte världens största familjepizza. så satt vi här, syrran, lillsyrran, mamma, jag ocg george. riktigt familjestund! och så gott det var...pizzasallad to die for kan jag lova. efter pizzan tog jag george och sandra oss ett par varsina groggar innan jag och sandra gick till la scala och mötte upp marlena. tog ett par cider och bara satt och skrattade år folk. jag hade en loverboy efter mig, ledsen men fulare än han blir man nästan inte. och då är inte jag den som är den...hehe!!

hemma rätt skapligt, somnade sött och vaknade ett par gånger av att panter ringde..men jag pallade ej att svara.

jobb idag med, hade sån energi så det var helt otroligt. vet inte hur mycket jag gjorde, sprang runt som en höna där på lagret. så det ska vara, om man alltid hade den energin dvs.

nu ska jag sova. jobb 9-15 imorgon och sen ska jag fika med pänt, mahira och nanna.

detta ska bli en intressant vecka. prat med chefen, möjligtvis en promenad om han hör av sig, två vänner som flyttar och en helt ledig helg.

let the fun begin!

ps. den nya leona lewis, denna tjej är att räkna med. hon är grym, tom gett sig på att släppa "halleljuah" som första singel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0