...

vet ärligt inte vad jag ska skriva..vet bara att jag måste skriva ngt. få ur mig lite.

morgon promenad med marlena, god frukost, lite data, telefon med sofie och nu har jag sovit ett par timmar bara för att få bort tankar och få tiden innan jobbet och gå.

borde laga till mig ngt och äta nu innan jag ska dra, men finner inte energin.

hatar humörsvängninarna, idag fick mamma uppleva när jag skrek och hetsade om att jag skulle ha ut  decilitermåttet från diskmaskinen. kan vara en sån liten sak som triggar mig...

måste göra ngt ikväll. typ gå hem till sandra lr nåt. ledsen pantea jag känner inte sofia så erat vin lämnar jag nog till er. vill vara med folk jag känner nu när man är på sånt piss humör som jag är....

är så besviken på mig själv, men egentligen jag har gjort allt rätt. inget fel och hoppas, alla människor gör det.

lunch var det ja, hej!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Det kommer att ordna sig vännen! Jag finns här oavsett vad, och du är välkommen till Norrland när som helst. Jag ska fixa lite polare och veta mer om stan, sen får du komma varje helg =)

2009-01-15 @ 22:52:25
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0