dömt att misslyckas från början...

haft ett underbart jobb pass.

var ju inte alls bakis, fördelen med att börja så sent som jag gjorde idag. gud va roligt vi hade igår, taxi chaufförn när jag ringer.

taxi.c : ja hallå
jag: vi skulle vilja ha en taxi till "pip"
taxi.c: vart ska ni åka?
jag: till "pip"
taxi.c: jaha, det gamla vanliga alltså, hej hej tjejer
jag: apgarvar när jag inser vilka stamnmisar jag och sandra är på det där taxibolaget

drog ner till platens, dagis..nej nej men han dricka en fidel castro innan iaf. vidare till maxim. och sen apfull hemåt.

träffade en snubbe nere på platens som var det vackraste jag sett på länge. svårt o förklara här men vi snackade iaf. han var usel på att ljuga för att smidigt kunna ragga på en..hehe men det var charmigt. men grabben har tjej..hmmm?? sandra och jag kan inte misstolkat han, vore väldigt lustigt men tanken på hur tydligt det var men med min otur så är man ju inte förvånad.

och idag kommer en snubbe in som gått på min högstadieskola, han kommer in på jobbet och ska handla och han är så himla vacker, inte snygg utan vacker. men han har barn tror jag...hmm?

min vanliga tur, men men en vacker dag så finns han bara där

tills dess ska jag inte sitta på mitt arsle och vänta nej jag ska

till stockholm nästa helg. hem till bennas, festa, shoppa och träffa pappa
till oslo två veckor därefter och han tre rättersmiddag med klänning med brudarna, festa och ha så himla roligt som jag alltid har i min forna "hemstad"
veckan efter oslo ska mormor och lasse ha stor släktfest

sen ska jag även försöka få in norrköping, gävle och östersund i den närmsta framtiden.

i'm a busy woman!

men först och främst blir det partaj hemma hos flickvännen på lördag med tjejorna. först räkor med sändra och sen en massa partaj, kanske tom lite singstar...who know's??

hästa la vista gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0