den friska luften på landet

oj vad snö det har kommit nu, och helt förvånadsvärt så ligger den kvar. en riktig vinter för en gång skull.

barnen här i huset ska till mormor och åka skridskor idag men en annan måste ju tyvärr jobba, annars hade det varit riktigt skoj.

har sagt att jag kanske ska med på onsdag förmiddag när jag ändå är ledig.

riktigt skönt en helg utan alkohol och spendera lördagen här ute mitt i ingenstans med en massa barn och snö.

fick sms från martin nyss så vi har en lunch date imorgon, ska bli riktigt roligt och träffa han..har saknat han massor! kanske jag äntligen från träffa tjejen med! han lär ju vara brun som fan, skit då...jag som inte hinner sola nu...hehe

nej en morgon cigg nu då...

oh för mahira skull så ska jag avvakta vandrande paniken en dag och inte skriva något om det :=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeen, vadå inte skriva om det.. du går ju endå runt å skrämmer upp dig. ta det bara luuugnt.. överanalysera inte allt... Låten var bra ;) PUSSS

2009-01-04 @ 20:43:35
Postat av: Pantéa

du skriver dåligt.

2009-01-08 @ 22:35:02
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0