ännu en tisdagskväll har passerat

igår vart det direkt efter jobbet att vandra hem till sandra.

räkor, baugetter, sallad, dricka, ostbågar och choklad stod på menyn, bäst är att grannen alltid kommer in när vi äter. han tror säkert inte vi gör något annat. vi såg på hooligans eller green street elite som den också heter. sandra hade aldrig sett dig, och jisses vad hon har gått miste om en svin bra film alla dessa år, tjöt gjorde hon med och kåta på engelskan blev vi båda två.

musik som alltid och sen somnade vi tätt intill varandra...som alltid!

vaknade upp imorse eller snarare i förmiddags. jag trallade hem. duschade, åt, satt vi datorn och sen var det dags för jobb ännu en gång.

direkt efter jobbet så mötte jag upp mahira, pantéa, sara och emmie. fika först och sen en öl på 55an. samma gammla underhållande prat. vem får barn först tror ni och alla bara inte JAG!! (vi pratade inte bara om barn så ni vet)

nu ska jag snart sova, är rätt trött men pratar med annie på msn så måste veta hur hon har det där på sin utbildning i danmark, men har precis fått veta att hon kommer hem på tisdag så det ska bli trevligt. i alla fall tills hon får sitt första uppdrag och måste åka igen. hoppas hon hamnar på något bra ställe så jag och sändra kan åka och hälsa på.

imorgon bestämde vi en lunch på förmiddagen och sen måste jag ha rena kläder och packa ner för snart är det sthlm, yippie :=)

hästa la vista och ps. stv play kolla på mia och klara



Kommentarer
Postat av: Maddis

åh, den filmen är så bra.. jag har för mig jag tvingade sandra att se den nån gång, men tydligen hade jag fel. mamsen tyckte i alla fall om den, trots att hon var skeptisk i början..

2009-01-28 @ 18:29:16
URL: http://maddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0