trosorna på bordet

igår var det en rätt ok dag. hade ju sovit hos sandra så tillsammans när hon skulle till jobbet och jag hem så trallade vi ner mot stan.

jag gjorde mig i ordning och drog till jobbet jag med. väl där så kände jag mig jätte varm och hade riktigt ont i huvudet som gjorde mig riktigt rädd inför oslo resan. jag nekade en kund att handla pga vissa anledningar. han kom in till mig å lagret och konfronterade mig, där stod jag hur liten som helst helt ensam på lagret men gjorde mig så stor jag bara kunde och sa precis vad jag tyckte och tänkte, för säkerhetensskull så hade jag dragit på mig larmet. det löste sig och jag åkte snabbt hem.

gjorde mig i ordning på nytt och tog taxi hem till sändra. annie hade åkt på och jobba så hon skulle inte med ut men några vin glas går ju alltid ner ändå.

sandra och jag in på platens. inte mycket och hänga i julgranen förutom att HAN var där, ni vet "pierre" som vi brukar kalla han om jag inte minns fel. knappt sett han på ett halvår men igår så.
gick över till maxim där jag blev kär i kareokevärden bara för att han såg bra ut, verkade charmig och kunde sjunga dansband. VILKEN MAN!! där stod vi och lambohovstjejerna gick upp. den ena av dem hade kommit fram till mig innan och bara du heter nathalie och bla bla bla. hon kommer tydligen ihåg mig från att jag var typ 8 år fast hon gick i två klasser över och aldrig ens har pratat  med mig typ. man lämnar fotspår hos alla mer eller mindre tydligen. men iaf nu står dem tjejerna på scen och ska sjunga och kollade på mig och jag bara tänkte bara dem inte säger mitt namn och vad skriker inte båda två ut i mikrofonen om inte just "nathalie kom igen då, kom hit och la la la"..fy fan säger jag men men jag bara log och tackade vänligt nej, precis som vi gjorde mot ägaren som vandrade runt med en kamera i högsta hugg hela kvällen. när jag sedan skulle röka kom det igen, jag vet att du brukar var på 55an (hon jobbar nämligen där) men jag känner igen dig från något annat med..hmm??

finns inget mer och säga än lilla lilla linkan alltså...

sandra och jag drog en burgare innan vi tog taxi med kurdiskmusik hem. satt och rå dansa i bilen, alla tiders det! tog oss en jävel till innan vi så sött somnade ihop i sängen som tre andra dagar varje vecka nuförtiden. måste berätta, sandra tog av sig trosorna och skulle slänga dem på golvet men råkade slänga dem på mig som med världen reaktion kastade dem fort vidare. det var en rolig syn i morse och se dem ligga mitt på bordet, hehe fräscht liksom!

lämnade sandra ett par timmar och sen möttes vi upp för lite mat. nu är jag äntligen hemma igen och ska snart göra mig redo för jobbet.

sen är det bara och börja packa, för imorgon 07.25 går färden mot karl-johan.

hästa la vista!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0