they brought me to tears

måndag morgon när jag vaknar.....osv

oh herregud vad slut jag var när jag kom hem igår. tror jag spenderade en kvart framför datorn, en tid framför tv'n och sen slocknade jag.

nu har jag vaknat efter över 12 timmars sömn, välbehövligt kan jag lova.

har precis kollat upp vinnarna på oscarsgalan som jag tyvärr ej orkade se i natt. sean penn, för milk en film som jag måste se. kate winslet för the reader en film som också är ett måste att se, penelope cruz för kvinnliga biroll och sen bäst på hela galan var att heath ledger vann priset för bästa manliga biroll som joker. hans familj höll ett tacktal som fick både mig och hela publiken till tårar. jag sitter fortfarande och väntar på hans nästkommande film, som tyvärr aldrig kommer.

har hunnit se mia och klara med på svt play eftersom jag jobbade igår. så jävla bra som alltid, måste vänta tills jag träffar sandra ikväll så jag har någon och disskutera det med.

ikväll blir det tacos med annie och sändra, vore ju mysigt med en film med får se hur det blir med det. annars ska jag bara vara hemma och slappa och sen trampa ut på en promenix med tror jag.

nej hästa la vista nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0