stå upp för dig själv.

vänner som inte står för vem dem är eller sannigen, kan skratta tills jag gråter. kom igen, alla är vi människor.

är bara så uppe i allt just nu. sitter och kollar runt på facebook och kollar in en par gamla snubbar som man stött på tidigare i sina dagar, och så snygga dem blir med åren och vad dem är lika samtidigt som dem förändras. en hat gått tillbaka till sitt ex, en har en flickvän, en har bara blivit mycket mer manlig än pojkaktig som han var förr...o herregud vad tiden går fort ibland känner jag. var ju igår jag träffade dem, eller inte...

tror det kommer re sig, det vet jag..men det bara känns så bra allt nu. det kommer ju flera, det har jag märkt nu verkligen.



jag och mina youtube klipp alltså...bästa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är utmanad på min blogg! <3

2009-02-11 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0