it was when i ruled the world

yes that's me.

vaknade idag, ringde direkt till sandra i sängen. frågade om hon vill luncha med mig men det ville hon ej för hon nyss ätit frukost och sen ville hon ej gå ner på stan för tidigt att hon skulle till jobbet sen. jag bara okej okej men visste innerst inne att hon skulle ringa mig kort därefter och ha ändrat sig.

lön idag då, gick ut på stan och spenderade min budget. bestämde en summa som jag fick bränna idag och ingen annan dag.

kort efter jag kom upp så ringde sändra och ville ses på en shoppingrunda och sen en fika, hehe i knew she would come around. den där flickan känner jag bättre än någon av mina andra vänner. har en känsla av att salle, maddis och elin med hade vetat att hon skulle ringa tillbaka.

blev en hel del för pengarna. ansiktsrengöring, dagkräm, intim kräm efter rakning, läppsyl, ansiktspeeling, cover-up stift, en rosa tröja, ett aprikost spets linne, en svart klänning med dragkedja, ett aprikost, ett rosa skimmrande och ett ljus rosa naglack, en foundation, ett par aprikosa spetstrosor, ett svart t-shirt med en massa knappar på, ett guldigt hippieband till håret, ett rouge från make-up store, snabba cash boken i poket (jag vet jag är efter), en deoderant, duschtvål och rakhyvlar.  

tror det var allt!!!

nej om man skulle lägga sig o läsa en sväng då!

det är tråkigt att detso mer man träffar en person desto mer inser man att med tiden så finns det inte längre så mycket gemensamt kvar och att hålla den vänskapen i liv inte längre känns lika viktigt för än. sad, but so true.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0