realityserier blir till egen reality

haft en sitta framför tv o datorn dag idag.

hamnade framför datorn, med att se dem sista fem avsnitten av säsong fyra av the hills. och längtar redan till säsong fem, borde kicka igång snart tycker man. men i alla fall, alla problem som audrinna, lc, lo, whitney, holly, heidi och stephanie går igenom i den serien gör i alla fall jag med här hemma. om man bortser allt glamm så är dem precis som en annan här hemma. det som är så fantastiskt med serien.

tjejer är underbara varelser alltså, och ibland mycket mindre så underbara.

åkte på och jobba, chefens katter var dåliga. men det gick super, som det alltid gör när jag och jenny jobbar. skjuts hem med, alltid nice.

tänkte lägga mig och läsa snart, imorgon ska jag jobba och tvätta.

träffa sandra med imorgon, idag fick hon ett dyster sms av sin käre vän. idag har varit en sån dag som jag verkligen inte hållt tankarna borta. och då behöver jag min käre bettan som talar mig till rätta, eller snarare lyssnar på allt elände jag vill få ur. finns en till som jag vet har den underbara förmångan med mig, men hon bor ju desvärre några mil härifrån..men snart så. har varit så skönt och harmoniskt en sån lång tid nu, saknar den tiden på ett visst sätt.

aja sova vart det, eller försöka i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0