kareoke drottning!

japp japp det är jag!!

var ute och svirrade igår med alexandra och kussen. först platens och sen gick vi vidare till ett fullt maxim. kareoke onsdag där har spridit sig.

och vad vi sjöng, tror det blev en tre låtar och sen alla andra som vi sjöng med andra. så himla bra!!

fanns lite ögongodis!

hade världens samtal med folk och ah kvällen slutade väl vid halv fem eller något.

idag har jag varit med mormor på stan och lunchat och sen hämtat ut min mobiltelefon som redan var lagad.

nu slappar jag hemma, sen blir det jobb och sen tror jag att jag ska träffa sandra.

hästa la vista!!




ego bild, klar upptill men pyjamas nertill!

Kommentarer
Postat av: jeppe

ska du på maskerad???XD

2009-02-27 @ 20:25:26
Postat av: carro

Men åh så fin!

2009-03-03 @ 22:18:01
URL: http://beentebent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0