kallas, att växa upp

jag sitter eller snarare hoppar runt som en hare till house musik och har en kille med ölmage, riktigt vit hy och massor av hår på tanken.

är detta en ny nathalie...JA!!

dem som känner mig sen tidigare skulle nog säga, grattis nathalie nu har du äntligen blivit vuxen.

jag tycker om paprika, lax, räkor, tomat, morötter, vitt vin..ja massor mer. vad kul det är att bli vuxen!

öl och röd vin, det kommer med åren hoppas jag.

hade en trevlig sms konversation innan jag somnade igår, har fortfarande ett sånt där busigt leende på läpparna som har hållt i sig.

skönt och åka till jobbet snart och busa vidare där. kan ju alltid hoppas på en cb stund...

och vad jag diggar mina ny fixade naglar idag, så sjukt fina..hehe menninglöst skrivande just nu.

nej smink på nu, sen jobb...( fan först naglarna o nu smink, framstår ju som värsta ytliga primadonnan)

HÄSTA!!!





no stress, just fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0