jävla reker...

då var det äntligen lördag, veckan har rullat på rätt fort.

min helt lediga helg och sandra är i sthlm och hälsar på bebisen, illa planerat men sånt vi får ta.

kom hem efter jobbet igår, la mig i ett varmt bad och läste veckan nu tidning. åt tacos med familjen. syrran och jag gick och köpte ben and jerrys glass för att sätta klick på fredags kvällen. smaskade framför semestersvenskar och så ska det låta. underbar sång där med marko, siblel, sonja och brolle. efter det satte jag på patrik 1,5 som jag satt och tjöt mig igenom. så himla skön film! men tragiskt och se så mycket trakasserier dem får stå ut med i sitt vardagsliv, ingen förtjänar det.

kussen slutade jobbet så vi gick och tog en öl på platens. igår var det tragisk musik men tragiskt folk så vi blev inte långvariga. gick förbi och hälsade på ch som jag lovat och sen trallade jag hem. skönt och komma hem rätt skapligt med.

idag har jag vart och handlat. och skulle köpa mig ett dussin räkor som jag ska smaska på framför melodifestivalen ikväll, och såg på kvittot sen att exakt ett dussin räkor kostade mig 53 kr, FY FAN! hoppas dem smakar som dem kostar.

lagade mig en undebar fajitas lunch och sen nu har jag duschat och sneglat lite på punk'd.

ikväll blir det räkor och alkohol hemma framför melodifestivalen och sen utgång på det!

hästa la vista!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0