i taket lyser stjärnorna

så sjukt taggad för denna vecka att komma.

igår efter jobbet hade jag en riktigt mysig hemma kväll med mig själv. eller satt mest framför datorn där är man ju aldrig ensam. sen ringde mahira, och det var ett lång samtal om viktiga saker. kändes riktigt bra för min egen del. jag fick äntligen ner dem flesta av mina känslor och tankar i ord..brukar vara väldigt svårt för mig.

därför folk alltid får uppsatser av mig på sms eller msn för jag har så svårt och få ner tankar i ord. men jag lär mig!

idag ska jag kolla lite hösten planering.
sen tralla en promenix med jonas tror jag
bio med sändra dee och anna banana vid nio och en kaffe innan det

vi ska äntligen se i taket lyser stjärnorna, nya fucking åmål filmen. kan inte tänka mig och sen den med någon annan än dem två. så typiskt oss!! hoppas på att den väcker lite åmål känslor, var så länge sen!!

4 dagar igen, och det ska bli så dejligt och få komma till vänninorna mina. spise lite god middag och bara ha de fint!! ha litt vors och narspel kansje..det må vi bara vänt och se...hehe och prata litt NORSK!!!


nej nu ska jag gå och egga upp mami lite och se klart mia och klara från gårdagen

To take one step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly, or falling in love
It's gonna happen when it's supposed to happen
And we find the reasons why
One step at a time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0