i feel on top of the world!

oh fy fan, nu är det släktfest i helgen och sen händer det inget för den 21e mars. dem veckorna där i mellan så kommer jag ta en paus från festandet. detta funkar inte längre, min kropp kommer dö annars.

men i alla fall, oslo var precis som jag trodde underbart!

tre rätters middag på fredagen, alla samlade. friday's, a blast och sen efterfest uppe på nydalen. en dyr taxi resa hem som vi fick gratis och sen var det dags för lördag. anna och jag sov bort hela lördagen tills vi tog oss in till oslo igen för att vandra hem till hövik anna och kolla på melodifestivalen och äta tacos. underbart roligt och taxi ner till byen för ännu en kväll på friday's. vi var för slitna för efterfest så vi gick till burger king där jag hittade en norrman som inte tycker om att åka skidor och som ville att jag skulle flytta med till toscana om ett år. sen tog jag och anna nattbussen hem och däckade. i sönags låg vi i fosterställning hela dagen i soffan. vi orkade oss ut på en snabb promenad, som mest bara var för att få köpa med oss pizza hem som vi tryckte i oss.

igår städade vi det sista efter helgen och sen skjutsa anna mig till terminalen. riktigt tråkigt och åka hem, men 17e maj då kommer jag tillbaka..om inte innan då förstår..heheh! fick sms om att komma tillbaka till anna redan i helgen, men nu i helgen kommer en efterlängtad släktträff så tyävrr går det icke.


denna vecka ska ägnas åt jobb och hälsa. måste ut och vandra bort hela oslo helgen. i helgen är det släktfest och det ska bli så jävla gött, hörde att jag var lite saknad och efterfrågad av grabbarna på ågatan med så måste catcha upp där med. och såklart dra på efterfest!!!


nej nu ska jag laga mat innan jag drar till jobbet....kiss och klem



mina älskade vänner


Kommentarer
Postat av: Carro me pojkvän

Kom snart tilbaka!!=)

2009-02-17 @ 16:59:09
URL: http://coccoline.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0