i en annan del av stan

då var denna kväll räddad. efter haft ännu en dag framför serier på datorn med the city, one tree hill och gossip girl så

fick jag ett besök lång besök av sofie, riktigt roligt att träffa henne igen. det var som sagt inte igår! hon har gjort mig så avvis så jag ska med hitta en kille som vill börja en buggkurs med mig. tom mamma kom in i köket, och bara bugg nathalie, det älskar ju du! har älskar det sen jag var liten och på alla släkt fester och tilställningar alltid fick dansa med mormor och morfar. när jag vart lite störe höll det i sig så mormor tog med mig så gick vi och kollade på buggtävlingar i sporthallen, senaste på gymnasiet minns jag.

nu vill jag med börja, ska bli min nya raggningsreplik..vill du bli min buggpartner?

i alla fall så sjönk jag ner i en riktigt uttråknadperiod nör sofie hade gått och alla serier var sedda.

men sen kom min räddning klockan åtta när sandra slutade jobbet. egentligen skulle hon hemma och sova efter en lång arbetsdag och tidigt morgonpass imorgon men vem kan motså mig liksom.

hängde med henne hem och lyssna som alltid på partymusik. båda törstiga som vanlig, men nej denna gång fick det bli torrt. gick över till grannen och lyssnade på gammal 90-talsmusik med pickadolerna i luften. alltid så galet när vi tre umgås med sms, konstiga samtalsämnen, dialekt härmare och en massa mia och klara skämt såklart!!!

nu är jag hemma och ska sova bort denna partylustade onsdag.

idag, torsdag blir det jobb
på fredag ska jag träffa annie som kommit tillbaka från danmark
och på lördag blir det häng med nanna & co.

veckan avslutas med jobb på söndags eftermiddagen / kvällen


nej sova var det, hästa!!!!!!!!!!!!!!

ps. v 14, blir det kanske..sandra, jag och sälen..det ni :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0