en nykter lördag, det ni!

efter jobbet igår, som by the way var sjukt stressigt som det alltid är på lördagsförmiddagen..

kom jag hem och hann slappa några timmar innan jag sedan skulle göra mig i ordning för att åka ut till örtompta

elin och pantéa hämtade upp mig och sen körde vi ut, panter gjorde så vi körde fel två gånger men jag rättade snabbt till dem problemen. tur att någon har lokalsinne.

väl ute väntade mimmi, mia och nanna på oss. vart lite tjejsnack i huset innan vi drog ut till lilla huset för melodifestivalen och chips.

en snabb genomgång om mitt tycke.
nina - bra låt
jonathan - pinsamt
alcazar - jätte bra discodänga som lätt kan slå ute i europa
the scotts - skit bra låt
emlila - helt ok låt, men hon skulle inte ha gått till finalen
marie serneholt - ingen bra låt, hon är snygg men det där var riktigt dåligt
shirley clamp - hon skulle gått till andra chansen i alla fall, en riktigt bra låt och läste tidningen efter och hon hade ju ont i halsen och det hördes tyvärr- folk skulle dock bortsett det.
caroline af ugglas - snälla, snälla ge mig mera av denna låt

längtar i alla fall till nästa delfinal, och den kommer ses i oslo, värt!!

kom i alla fall hem igår och han ta en macka innnan jag la mig för att sova bort partysuget. vaknade av sms "efterfest"? men nej nej jag låg i sängen och skulle sova som en duktig flicka.

vaknade upp idag och mådde prima ballerina, det var inte igår jag mådde så här bra en söndag. speciellt innan jag ska iväg till jobbet!

5 dagar kvar till oslo, nedräkning har verkligen börjat. snart så!!!!!!!

hästa la vista!

ps. hoppas på en cb stund på jobbet idag, nått som sätter ett leende på läpparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0