come out, come out, where ever you are...

igår efter sett klart alla the city avsnitt så drog jag till jobbet. gick prima!
tog bussen hem.

sandra stod och väntade på mig när jag anlände. jag hade med mig smörgåstårta som jag fått gratis från jobbet. mamma vaknade till liv när vi kom hem. så vi tre smaskade i oss den rätt fort så gott som det var. sandra o jag satt i vardagsummet och snackade lite skit med hide and seek filmen i bakgrunden. mamma var lite sällskapssjuk så hon tittade ut titt som tätt i sina fin kläder, trosor och t-shirt. typiskt ekströmare!! men men bara sandra och hon är ju precis som vi i familjen..så då är det de lilla lugna.

när hon gick så knapprade jag lite på datorn och sen somnade jag.

blev väckt av telen imorse, gick upp och lagade mannagrynsgröt..det var länge sedan! ger mig alltid en massa fritids minnen.

nu har jag hamnade framför datorn igen. försökte kolla på ett helt avsnitt när brody jenner ska hitta en ny bro men det var så dåligt så jag stängde av det. kollade istället på senaste avsnittet av the city som hade kommit upp. kelly frågar allie om hon mår bra för att hon är så smal, shit vilken grej det blev. hade hon någon rätt och säga så till en vilt främmande människa på en nattklubb framför hennes vänner? hade hon mer rätt för hon är rätt högt uppsatt inom branchen? ska allie kunna ta det för att hon jobbar som modell? skulle hennes tjejkompisar eller pojkvän säga något om att hon är just så smal? hade det varit annorlunda om man sagt att hon var för tjock?? alla dess frågor som uppstod. rätt fascinerande ändå.

nu ska jag väl fördriva tiden på något sätt. sofie ska dyka upp här hemma någon gång under dagen. ska bli riktigt trevligt och träffa henne, var inte igår precis.

vet vad jag vill göra ikväll, får se om det blir av!

3 dagar kvar till melodifestivalen, längtar!

hästa la vista!



längtar till svensk sommar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0