check, check

ja, vad har nathalie gjort idag då. rätt mycket faktiskt!

eller kanske kan börja med den underbara gårdagen. fick sms på bussen om en uttråknad sandra. och vad gör man inte för den tjejen. jo man går hem och äter och sen trallar man till en den andra delen av stan och umgås med henne. efter ett par timmar vart vi lite törstiga och vodkan tittade fram. inte mkt till groggvirke men med loka päron och lime extrakt så lyckades vi få det och smaka som piggelin..mums!! tre stycken, en massa tjejsnack och dans som alltid och sen trallade jag hem lite smått berusad..

upp imorse och till jobbet. en bra dag på jobbet, fick en cb stund! stannade som vanligt kvar på fredagsfikan och tjötade på så mycket så att sen alla bara vill att jag ska gå hem...hehehe!!

mamma var hundvakt åt maja så jag tog henne på en gå / jogga tur runt ån. så himla skönt!

nu ska jag lägga mig och läsa klick, och koppla av denna underbara fredgags eftermiddag!

sen blir det en date med annie, oh vad det ska uppdateras där.

jobbat, check
badat, snart check
klick, snart check
brytt mig om någon annan, check
motionerat, check,
egen tid, check

damn i'm good.

hästa la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0