atmosfären är underbar!

suttit i timtals nu under tiden då jag även hunnit laga mat och tvätt.

som sagt suttit i timtals och kollat på the city, den nya serien med whitney från the hills. oj oj oj vad bra den är. jay, hennes kille är musiker, komplicerad och vill ta det lungt...känns lite bekant?? oliva, är min favorit..hon bryr sig inte om någon annan än sig själv. det bästa med henne är att hon har en viss mognad som endel andra inte har. hon är precis som blair i gossip girl, tror blair faktiskt är baserad på denna oliva tjej. längtar till nästa avsnitt släpps.

nu ska jag till jobbet och sen träffa sandra tror jag, prata av mig lite.

sen kan jag lika väl fortsätta på mtv sidan. så nu ska jag kolla dem fem första avsnitten av bromance med brody jenner också känd från the hills.

ska bli spännande, fachonista natta in her dreams. fan vilka underbara kläder, om man bara hade tillgång till dem pengarna. men men vem vet, i framtiden så.

aja men nu tillbaka till verkligheten, med linköpingslivet...och först o främst jobbet.

hästa la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0