vem är du, perfect stranger?

jaha då var det slut på nattas depp period.
blivit för överöst med fin fina ord dem senaste 24 timmarna så kan inte deppa vidare nu..det vore bara fel.

Det värmer Nathalie ska du veta! Jag älskar dig också, PRECIS för den galna, starka, goda kvinna du är :)
(anna settberg)

Kommer hem på söndag igen! Sen ska du o jag deppa ihop i tre veckor... =) o lite skojj ska vi ha me!
(sara värbrand)

SOLEN SKINER EXTRA STARKT IDAG OCH JAG KÄNNER ATT DEN SKINER FÖR DIIIG! du är en av de finaste människorna jag vet, låt ingen trycka ner dej! dyker upp imorgon, det kan du skriva upp! love u pussssssss
(alexandra borg)

med mycket mera...

har även fått mail från mr barry millar, skottland har yttrat sig ännu en gång och glad blir jag.

har jobbat 8-20.15 idag, dagen har gått fort.
fick ett lite besök från en stephanie som var inne och skulle handla och även passa på att snacka lite högstadie minnen med mig.
fröken borga med lillsyster gav mig också ett väldigt trevligt besök, hoppas du kommer upp imorgon alexandra innan ditt jobb.
min securitas förälskelse kom in, undra vem han är? hur gammal han är? ler han så mot alla? har han tjej?...oh vad jag vill veta allt om denna, han ger mig lite pirr pirr i magen och det är inte alla som gör.

om jag inte får securtias duden så ska jag satsa på huvudpersonen i zekes (dansbandskampen). han verkar helt fantastisk, han skulle nog uppfylla alla mina underbara krav

*följa med på dansbandskampen
*tycka om harrys schlagergolv
*tycka om att dansa
*följa med mig på ullared
*vilja åka på husvagnssemester
*följa med till stockholm på kronprinsessas bröllop med mig

hehe kan jag bli mer svensson!

nej nu ska jag se vem som vinner dansbandskampen!
hästa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH1 INTE mer svennebanan :D:D

//P

2009-12-21 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0