totalt utbränd!

oh vad jag är trött på mitt humör.
jag är nog fan helt slut, inte fysiskt för 25 timmars helg på jobbet är inget mot evenemangen med möllers på sommrarna.
men psykiskt, utmattad är nog bara förnamnet.

jag har har jobbat 25 timmar i helgen, 12½ igår och detsamma idag.
idag har jag på 12½ timma haft 25 minuters rast, det har funnits och göra hela tiden eller jag har sett till att det har funnits och göra.
tror ni att jag går ifrån jobbet och är nöjd, nej så klart inte...fanns minst fyra saker till jag hade velat hinna med. man tycker 12½ timma är sjukt mycket men för mina krav så är tiden inte nog.
så trött på att känna så här hela tiden.

hade inte klarat mig utan denna vecka som kommer.
hem till mamma imorgon och ligga i hennes säng hela dagen.
2 arbetsdagar.
massvis med paket.
spendera onsdagskvällen ensam med mormor och morfar framför uppesittarkväll som jag gör varje år.
fira julafton ute hos mormor med co.
ut och skaka lite födelsedagsrumpa med marlena & liza.
åka till stockholm och spendera helgen med min underbara kusin som jag saknat alldeles för mycket på sistone och även träffa pappa en svänga med.

fan vad denna vecka ska bli värd, så värd som jag är värd.

nu ska jag sova, för plikterna startar kl 8 imorgon med tvätttid, men tror jag skjuter fram det till tisdagsmorgonen och låter min kropp och hjärna få sova ut rejält imorgon.

claes till nathalie:
nathalie, han den där lilla du spanar in..jag tror han är huligan!

hästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0