totalt mobbad

igår när jag vaknade så hade jag så lust och bara dra ut för att träffa alla efter att jag vart bortrest några dagar.

mötte upp mamma,jesscia och syster. vi gick och lunchade sen fick jag och syster gå till make.up store och handla för våra presentkort, det vart ett rosa läppglans och ett ljus aprikost rouge...lovely!!
jag köpte ett halsband på glitter med men inget mer, till slut klara jag inte av det.

tog en cigg med sandra vid busshållsplatsen som precis slutat jobbet.

åkte en buss tidigare till jobbet för jag visste som vänta mig. en jeffan med världens leende och världens skratt förberett...och tro mig om jag hade rätt.
tror han skrattade hela tre timmar totalt åt mig igår.
den jävlen lever alltid på mitt kärlek/sex/liv när han själv är upptagen.

men men som jimmy sa, det är så bra att du finns nathalie och gör såna dumheter som du gör så jag och jeff kan få oss ett gott skratt...

JAG BJUDER PÅ DET!

efter jobbet frös jag ihjäl vid busshållsplatsen och på vägen hem till sandra.
väl där vart det godis,chips,ostbågar och julmust för att fira att vi båda är hemkomna från stockholm.
mys mys.

min lägenhet ser förjävlig ut, har plockat lite nu på morgonen men det lär få bli storstädning i helgen om den nya mattan och porslinet ska få komma hem hit från mormor någon gång.

nej nu ska jag lyssna vidare på dansbandskampen 2009, bästa skivan för tillfället!
jobb vankas 12-20.15

20.30 ska jag träffa nanna,patrik,mahira,sara och pantéa....Om jag läängtar!

ps. mamma ringde nyss och gratta mig på min namnsdag, hehe bra att man minns det själv med..ooopps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0