nothing suprise me anymore.

vilken underbar veckostart jag hade igår.

så fort jag vaknade så flydde jag min enormt stökiga lägenhet till mamma.
hon var inte hemma så jag åt frukost i lugn & ro och sen la jag mig ett i långt varmt bad, hur underbart som helst.
mammi kom hem, jag gjorde mig i ordning och sen gick vi ut och mötte upp syster.
julklappar skulle inhandlas för fulla muggar.
mamma
sandra
marlena
george
mormor
morfar
sara
gilava

har handlat allas utan mamma, men sandra och jag vet vad vi ska köpa och sen morfars ska jag köpa på jobbet och sen är jag klar med årets julkappar.

efter stan så gick jag moster och kusin lisa och käkade mcdonalds för dem var med i stan och julhandlade.
pernilla skjutsade mig till priso där jag skulle möta sandra.
vi köpte chips,dipp & groggvirke.
jag hade varit på systemet och köpt vodka till julafton som hon och jag öppnade upp.
blev rätt roliga danser där hemma i hennes vardagsrum.

bäst är när vi båda ska hälla upp första drinken med is och lime. häller i redbullen som förvånadsvärt får plats med hela i glaset, vi rör om med sked för att det ska blandas med vodkan som vi en stund efter inser att vi inte ens hällt i glasen ;=)

idag jobbar jag hela dagen och imorgon har claes och jag bytt så jag jobbar förmiddagistället för kväll men jag vet inte hur det blir med det för jag måste till banken och systemet innan det stänger.

usch vad stressad jag känner, kommer nog inte slappna av förrän jag sitter på bussen till sthockholm kl 15 på fredag.

måste höra av mig till martin med, finns knappt någon tid kvar att vi ska hinna ses innan han drar tillbaka till ume, nanna,sara och pantéa ska jag ju träffa den 29e är det bestämt.

nanna kommer hem redan idag, så vi kanske hinner ses på resecentrum snart innan jag dra till jobbet annars skulle hon komma förbi och handla.

som jag skrev, inget förvånar mig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0