livet är en fest, och jag är ta mig fan bjuden!

jag är inne i världens konstigaste period.

förra veckan bestod av sex kvällar och en dag på jobbet, mjukisbyxor varje dag, inga cigg, ingen alkohol, inte ens en glimt på stan, inga killar....INGET!

nu sitter jag hemma hos mamma nybadad i en stor t-shirt och ser förtaskig ut men ändå sitter jag och diggar som fan till partymusik...är så taggad!

taggad för livet denna veckan, denna vecka kommer bli så bra har jag en känsla av.

personalfest på lördag, räknar ner i minuter nästan så taggad är jag....

ska se om sandra har tid o leka framför ullared och paradise ikväll, måste smitta av mitt bra-iga humör på någon!

denna vecka kommer JAG göra NÅGON väldigt väldigt glad.

they call me the heartbreaker...

känslolös och lyckligare än någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0