kärleks-samtal

oh vad skönt det är och vara tillbaka.

jag hade det helt underbart i olso.
första kvällen rockade jag fett med maria, träffade en drömprins och somnade på efterfest.
andra dagen shottade jag järnet på förfesten hemma hos c2 och martin med alla andra rockers.
dansade dansgolvet att fridays och hade så ont i fötterna så tårarna låg nära till hands.
en underbar natt och förmiddag spenderades med vickan innan avgång.

4 timmars bussresa från oslo till götet med anna, burger king mat och sen vinkade jag av henne.
då mötte jag annica på terminalen och spenderade 4 timmar med henne hem till linkan, tror inte vi var tysta en minut på hela bussresan..hur trevligt som helst!

nu har jag tagit på mig massa extra pass efter denna semestern.
jobbade extra igår, skönt och träffa alla och sätta dit våran misstänka snattare.
ingen ska stjäla från oss / jimmy...aja baja!

jeffan och jag hade ett långt samtal om kärlek igår.
det är skönt och höra vad han som kille har att säga men ändå så gillar jag inte det han sa.
han är inte den första som säger det men, usch!
gillar våra såna samtal, lär bli fler såna i framtiden.
han ska i alla fall godkänna nästa kille jag träffar så vi kan gå på parmiddag, och det jag först nämnde igår var absolut INTE GODKÄNND!....så det är bara att söka vidare.

jeff är jeff men han är verkligen ingen martin och jag saknar martin mer än mest nu.
måste dra iväg ett mess och se exakt när han kommer hem över jul.
jag måste få träffa han om bara så en timme, han fyller ju år med en present kanske man skulle börja leta efter...
samuelsson skickade ett mejl till mig på facebook i fredags där hon skrev att hon hade hittat ett kort, det var på mig och martin..
får dock inte in det här nu men ska se vad jag kan ordna senare när jag har mer tid på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0