i'm not back on track yet

bara låt mig hållas ett tag till, jag försöker deppa ut depp perioden i mitt liv som varat några veckor nu.
allt suger.

främst jobbet och arbetskamraterna, eller åtminstone en personligen och några arbetsmässigt.
är så trött på och jobba kväll, att jag spyr på att fronta,räka pengar,packa bröd, rapportera tidningar, låsa osv osv...men men jag älskar ju egentligen mitt jobb, men det är inget som märks nu.

alla på -pekar hela tiden mitt humör och hur jag mår, så saker och ting blir ju inte bättre.

jag försökte med fin kläder någon dag men är nu tillbaka i mina mjukis.

orkar inte städa, tvätta eller göra något ambitiöst i lägenheten.
jag tvingar mig själv att diska och laga mat.
aptiten är inte som den brukar, enkelt och snabbt är mitt motto.

sitter och tittar på csi och känner mig som varulvstjejen som är gömd i ett hus och aldrig går ut, känner mig som henne nuförtiden.

nanna och borga är bara två som jag inte pratat med på ett tag nu, men jag vet att ni förstår.

ser fram emot nästa vecka, det är de jag kämpar på för nu.
det är julafton
jag fyller år
jag ska ut till landet
jag jobbar bara en kväll, och även en dag
jag ska till stockholm över helgen till kussen och pappa

mycket leende tid och ta igen nästa vecka.

våren skrämmer mig mest just nu, men jag behöver detta.
jag är som starkast när jag är ensam.

nu ska jag kolla på tv en stund till.
i helgen jobbar jag lör & sön 8-20.15, så jag har fullt upp om man säger så.

hästa la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0