duktig flicka!

hmm vad skedde igår?

tog klackskor till jobbet för att vara fin för fikat efter jobbet, höll på att slå ihäl mig på ett x antal platser på vägen ner till resecentrum.

jag,jimmy och jeffan körde fisken till lunchen, den har ju vart godare men den slank ner.
fick köra tidningarna efter lunchen, b o r i n g.
framåt sex tiden kom borga och besökte oss, hann ta en cigg och snacka lite nyår innan hon skulle gå och jag skulle tillbaka in och jobba.

fikan efter jobbet vart inställd. förvånadsvärt??? NEJ!
skulle i alla fall möta sändra efter jobbet och drog ett rouge drag i ansiktet innan vi skulle stänga...jag kommer ut till kassan och claes bara "har du sminkat dig?, vad fin du är"
han är helt sjuk den där karln, har aldrig träffat någon som märker så mycket på en som claes hår,smink,kläder och vikt...helt crazy!

sandra och jag gick till steves och käkade en lätt kvällsmat innan vi frös ihjäl hela vägen hem.

jag snackade lite med samuelsson så nu är nyår bestämt.

sandra och jag ska äta pepparbiff med egen gjord klyftpotatis, peppargräddsås och varma grönsaker och till efterätt ska vi äta lite färsk frukt + chips & dipp. det blir alldeles lagom för oss två.
sen skulle nog jossan och borga komma förbi en svänga innan vi trallar hem till sofia på fest.
får se om man hamnar på harrys eller top notch..det är sånt som märks!

nu har jag vart uppe sen åtta.
tvättat,börjat städa och rensa mina kartonger som inehåller hela min ungdom... sitter och skrattar åt alla brev man fått eller skrivit.
nu har jag gjort paj till lunch och matlåda imorgon.
duktiga lilla flicka, det är precis vad jag är idag.

snart ska man till jobbet och jobba kväll.
imorgon blir det med jobb med jimmy 9-17, innan man ska fira in det nya året med dem man gillar mest.

hästa la vista!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0