årets bästa dag...........är imorgon!

fy vad, stress är bara förnamnet på denna arbetsdag.

innan jobbet så träffade jag på nanna med familj på vägen till resecentrum, en precis hemkommen nanna..underbart och träffa alla andra familjemedlemmar som man inte sett på ett tag heller. blev medbjuden på lunch men jag skulle ju tyvärr till jobbet.

hela lagret har varit fullt av varor, posten har det skriktis på var och varannan sekund.
jag bjöd på kladdkaka och glass på fikat, det behövde vi alla och jeffan och jag tog ett par rejäla luftpinnar för att klara av dagen.
jimmy jobbade över ända till stängning stackare.
jag stannar kvar och hjälpte han med pallen så han också fick komma hem.
erbjöd mina tjänster från 7 istället från 9 imorgon, så 06.50 står jimmy här nere och väntar på mig.

karma folk, karma.

imorgon ska vi äta tårta på fikat, lite julmys.

jag slutar tre, då blir det banken och systemet.
hem och packa med smutstvätt och allt jag behöver till julafton.

23e december varje år är min dag på året.
blir hämtad av morfar
får slå in alla mormors julklappar till dem andra fem barnbarnen
göra godis/frukt/nöt bordet
få välja mat som ofast brukar sluta med att jag väljer lövbiff med bakpotatis
spela bingolotto framför uppesittarkväll
räkna ner till tolv för då är det min födelsedag


som sandra och jag sa igår, den 23e är bäst för det är min dag, för min dag den 24e får jag ju dela med alla andra.
inte mer än rättvist, snarare det än att jag är jätte bortskämd som typ jeff,jimmy och pernilla säger.

nej nu ska jag sova, snart när min broccoli/champinjon paj som jag precis gjort till mig och jimmy imorgon till matlåda. den ser riktigt god ut så jag hoppas den smakar så med imorgon.

csi avsnitt 23.25, sen sova..nu är det bestämt!
06.50 kommer taxin.

hörs imorgon!
då är jag på landet och njuter!
hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0