vi blir fullständiga

sitter och snackar med annie.
hon kommer hem snart.
vet bara inte när.
men en vecka.
snart så.
en partykväll.
en svullekväll.
så mycket man vill hinna med.

bettan & bettan & bettan är återigen tillsammans.
nu blir vi tre.
kompletta.

pratar med chefen med.
hur tråkigt det är på ågatan.
ska hålla mig till förfesterna.
onsdagar och fredagar gillar jag.
torsdagar och lördagar är uteslutet.
barhänga är trevligt.
vi ska styra upp en personlfest.
ha små saker och se fram emot.

så skönt och vakna upp idag.
mår så bra så.
hade filmkväll med mig själv igår.
missade inget.

nästa helg jobbar jag i götet.
underbart.

mitt fokus ligger på
dejta
lägenheten
jobb
tränningen
vännerna
familj

nej nu ska jag duscha
laga mat
sen jobba

nya tider.
bättre tider.

nu avslutar vi denna vecka.
så en ny kan ta sin början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0