välkommen tillbaka till lågstadiet...

nathalie.
ditt betéende är inte acceptabelt.

ogillar starkt när jag inte vet hur jag ska hantera en situation.
vad jag en gör så blir det fel.
jag vet, dem som står mig närmst vet.
alla andra bara tror, och dem tror fel.
dem ger mig spader.
bara för kärlek har funnits där så ska det vara anledningen till allt.
men vänskapen innan kärleken är som bortglömd.
dem ser på mig som en svag lite förälskad brutta.
men inte som den ledsna vännen som faktiskt blivit sårad och inte dumpad.
tragiskt tragiskt.
ogillar starkt dem ögonen som ser på mig på det sättet.

har jobbat idag.
haft en massa energi och glädje.
härligt en söndag.

kom precis hem.
har köpt en jättefin vattenkokare och underlakan.
det börjar ta sig.
är sugen på och flytta imorgon.
men 31e september är det sagt.
så får vänta och införskaffa mig fler saker under tiden.
gillar att handla saker till min egna krubba.
den ska bli så fin.
och bara min.

hade fått en kommentar av en gammal flamma på facebåk (som sandra kallar't)
såg att han hade hittat sig någon.
det visste jag i och för sig halvt som halvt.
vad kul för han.
han är sjukt bra, så hon har fått ett riktigt kap.

snart kommer jag med finna någon.
jag har det på känn.
ett riktigt kap till ett riktigt kap.
lite finare, lite äldre och lite bättre.
lovely!

den här veckan kommer bli underbar.
ska jobba mån,tis,ons,tors,fre,lör och söndag.
varav helgen i götet.
träna tis,ons och torsdag.
ska klura ut en dag och gå på dejt.
fika någon?
köpa något mer till lägenheten kanske.

nu sover vi bort söndagen så måndagen börjar.
jag vill så gärna dra igång denna kommande veckan nu.

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0