vaknat på fel sida

idag är inte min dag, ingen nathalie dag.
är sur, ledsen, besviken, arg...allt på samma gång!

alla fikar på torget, medans jag ligger i min säng framför spotify och surar.
mammi kom in och jätte snällt gav mig ett par bra erbjudande men jag bara högg tillbaka.

idag bits jag
idag hugger jag

idag är ingen nathalie dag.

allt s u g e r idag, inget särskilt har hänt.
bara gårdagen som kommit ikapp mig
sista tiden som kommit ikapp mig

jag är glad, 99% av min livstid
idag är det den sista 1% dag
alltså ingen glädje idag

ska erbjuda min surhet för nanna
behöver någon lättsam människa
som håller tillbaka min surhet
hjälpa henne plugga, ge min hjälp
bjuda på mat, ge någon utav det jag har

sånt brukar göra mig glad

jag tar denna dag till surhet, tycka synd om mig själv
säga fula saker om människorna i mitt liv i mitt huvud
bygger upp underbara hämnd, eller elaka scenarion i mitt huvud
känner skadeglädjen i mig

imorgon är det en 99% dag igen
jag känner ju mig själv



jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Kommentarer
Postat av: Nanna

Sorry att jag inte kunde ta ditt erbjudande idag, men om man bor på landet så bor man på landet =(

jag tittade oxå på ett avsnitt av FNL, det är grymt bra, men det får mig att sakna det liv jag en gång levde. Imorgon blir det PARTY jag är sååååå laddad, det blir bara du och jag btw! TTYL! XOXO

2009-08-13 @ 21:17:06
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0