min egna krubba

fy fan vad livet ska vara hemskt ibland.
stackars älskade kusse.
 5½ år.
 jag lider med dig.
jag har varit där, men inte där.
symtomen är ju desvärre lika.
 vilka flashbacks jag fick.
 inte kunna sova i sin egna säng.
 ens säng är ens värsta fiende.
 vart man än går finns det minnen som man ej kan bli kvitt med.
 man bor hos vänner.
 tårarna slutar desvärre inte att komma, man funderar på att söka hjälp för en enorm tårkanal.
maten har aldrig varit så o- lockande.
oh flashback.
men inga flashback kan få mitt flyt och min glädje nu att rubbas.
alls.
 
idag har jag haft en underbar dag.
simma, 45 min morgon motionssim.
lovely.
bastat.
gjort mig fin.
köpt coffe card på expressor house.
suttit i underbart varm sol på coffe house.
ätit sen lunch på filbyter, en egen gjord sallad. eller snarare egen vald.
jobbat 15-20.15
städat personalrummet skinande rent.
älskar doften av rent.

nu ska jag berätta det bästa med dagen.
imorse fick jag erbjudandet.
lägenhet, mellan berzan och katedral.
vasastan.
2000/månaden.
tagen.
inflytt 1a okt.
underbart.
mitt egna lilla crib.
oh vad fin den ska bli.
mysig.
hemtrevlig.
nathalie-ig.
hösten 2009, jag älskar dig mer idag.

nej nu ska jag låta lacket torka.
läsa skvaller tidning.
sova.
8.45, simma simma simma.
fika?
coffe card till användning.
jobba.

livet är för underbart ibland.
men man ska alltid göra sig påmind.
imorgon kan den vända.
så njut!

hästa!

ps.
inget har gjort mig så glad på facean, sen idag.
inom en månad är bettan hemma.
underbart.
bettan is back in town snart.



alla tiders!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0