tre underbara mejl!

detta var slutet på denna vecka. inte mycket kvar av den, det som är kvar måste jag sova bort. ska upp med tuppen imorgonbitti! men kan inte riktigt slita mig från spotify, är just nu inne på whitney's sida och där kan jag sitta i timmar och nostalgi-drömma-mig-bort....

jobbat 15-20.15 med edvard, gick som en dans på rosor. fin fixade mejerit så jag tror jag kommer få en klapp på axeln av "chefen" imorgon. det har jag gjort mig förtjänt av!
i rock!!!
edvard och jag stod och chichattade lite efteråt så klockan tickade så blev bussen hem istället för promenad. det fick bli så!

kom hem och fick en hektiskt tid på datorn, busy woman!
lagade ju matlåda samtidigt, man är ju inte mer än kvinna och mulitasking är inga problemas!

mejl ett:

Hallå på er alla!
Vi har pratat ihop oss lite några av oss om att ta en helg, full av fest och skojigheter, och har dessutom pratat om att samlas i Göteborg denna gången, där tanken är Liseberg,shopping, fest like hell...what ever vi känner för!
Har pratat om nu helgen som kommer, alltså 14-16 aug..
SÅ DÄRFÖR vill vi nu kolla hur många som har möjlighet å komma hit, sovplats finns i majorna, hos mig! och måste därför veta hur många vi blir...
Om inte ni inte kan denna helgen, skriv gärna när ni är lediga så vi kan pussla ihop ett himlans partaj!
Hör av er så snart som möjligt!
Kram å puss til er alla! // Lina m. vänner

resultat: i helgen blir det gbg med anna, hem till lina. W O N D E R B A R T!!!

mejl två:

alright custerd cream pants hows it going wat u been doing with urself??
u almost got ur bender badge lol.xxxxxx


resultat: ett roligt mejl tillbaka till barry millar

mejl tre:

hei,
hvordan har din søndag i Linkøping vært så langt??
jeg må innrømme at jeg aldri har vært i den byen ogt jeg vet knapt hvor den ligger, men jeg vet at det er i Sverige.. det ville vel være riktig å bruke utrykket: kjærligheten kjenner ingen grenser!!! hehe
I dag har jeg gjort svært lite, jeg har vært en kjapp tur på elixia, og planlegger å ta meg en joggetur om en liten stund.. men utover det blir det bare å slappe av.. i morgen er det fult kjør igjen, og stress fra morgen til kveld.. men det er engentlig bare morsomt, jeg tror jeg hadde blitt veldig rastløs og irritert om det ikke hadde vært stress og mas i det hele tatt, man blir liksom litt mer våken når det "stormer" rundt en..
på hvilken måte vil du si at du er en uvanlig jente (tjei)??
mvh.
john

resultat: ett intressant mejl tillbaka till john (match.com)

nehe stänga ner spotify och försöka sova då, eller kanske bara en låt till ;=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0