säg vad som, jag bryr mig inte!

vilken  jävla kväll / natt jag upplevde.
helt underbar förfest med beyoncé och mia och klara.
mycket alcoholas.
platens.
minns inte mycket därifrån.
en spya han det bli, lite lite mat och mycket alcoholas..bra kombo!
min drömprins, precis när han är som bäst, men som sagt han förblir en drömprins..men en vacker dag, en vacker dag är allt jag säger.
kvällen första nej delades ut, "jag är ingen trailer trash..som fan heller att jag ska leka med dig i någon buske" jag är fan störtskön på fyllan!
gick tillbaka, everyone was gone
jag ensam på citygrillen med den traditionella klubban¨
barnförbjudet det som hände mellan 03.30 och 05.00 i natt / i morse...det får era vildaste fantasier få sig en tankeställare om
jag är nu en kamera fattigare och måste polisanmäla, få tag på "jonas" eller inse fakta och köpa mig en ny

blev väckt av "chefen" idag, och vad han skrattade när han fick dagens skvaller om min natt. men vad fan, det har jag bjudit på så många gånger förr så det kunde jag lika väl göra idag med då. någon ska väl få ha roligt på min bekostnad.
åkte på och börja jobba tidigare. inte drömen men vad fan!

fikade med borga, lisa och någon annan gävle tjej. hur trevligt som helst, men jag hade ju gärna velat se, känna mig och varit lite fräschare och lite mindre bakis!

kvällen efter jobbet har spenderats framför match.com
tror jag ska köpa prenumation
har nu en singel kille 24 år i norrköping och en 25 åring pappa i linköping.
och många många mer.
2009, hösten ska bli året då jag ska dejta tills jag inte längre har en tom tid i mitt shcema.
i'm so excited!!

allt är bara ett spel, ett spel jag inte längre vill spela!

hästa!!!!




Kommentarer
Postat av: Borgis

Hej baby! Tack själv för senast, super trevligt!!! absolut vi får fika i veckan igen, om du kan? :)

jag jobbar bara onsdag, vissa har det bra ;) haha PUSPSUSSSSS!

2009-08-08 @ 17:10:20
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0