okej, var va vi?

jo just det..

fan äntligen är helgen slut, men vilken helg alltså eller vad fan jag slår på stort och säger vilken jävla vecka med 50 timmars arbetsveckan och tre fyllor.

i fredags vart det jobb 9-15, sen var jag ta mig fan helt jävla slut.
hann hem och bada innan syster hetsade om att gå så tidigt som möjligt för att hinna med så mycket dricka som möjligt på happy hour eftersom det var hennes birthday. ja nu är hon hela 27 år, men ålder ska vi inte prata säger hon själv.
jag marlena liza och syster satte oss först på magnolia och drack lite vin / cider och tjötade på en massa tjejsnack.
arne kom och lisa gick hem och vi satte oss på 55an efter efterfrågning.

och bara lukten av 55an gör mig full, jag vet hur mina kvällar där alltid slutar men ändå.
vodka redbull 49:- 'är ju för mycket till kap för att motså.
men sex stycken var inte riktigt planen där.
skyller på dem två sista som jag vart bjuden på.
kvällen slutade dock inte så sent men med en en lite fört, tjafs, en kyss av veteran och en massa ångest.

jag vaknade upp, körde mitt tolv timmars pass på jobbet. det rullade på fint fint!
fick in sterna och thrygg med världens leende och det kändes lite väl beknat och jag fick påminnelse om att jag träffat dem två på 55an..oooppsss!!

efter tolv timmar på jobbet igår stod liza och väntade på parkeringen för att köra mig till george där festen var i full gång. jag hann duscha och fixa mig lite snabbt där, slänga i mig lite mat och sen var det bara att gå på't igen.
det fanns alla sprit och groggvirke man kan tänka sig, ett drömbord rent ut sagt.
riktigt trevligt sällskap, mycket dans och bra musik.

vi kom ner till stan vid tolv. syrran och liza drog hem. vi andra drog på harrys. men det var inte mycket och hänga i julgran där så jag och kussen drog vidare till la scala för och bli fullare, vilket jag blev och sen tog vi sista timman på plaza för där är det bäst musik. sandra du skulle vart med, inte syster alltså utan vän!
en kille där inne som dansade så jävla snyggt, så vi fick be han dansa för oss till beat it med MJ, grym var han!

klockan stod tre och då var det dags för mat.
five tastes, dem otrevliga son of a bitches...
men men mat skulle jag bara ha.
en "snygg kille" som trängde sig i kön, tjejerna framför mig vågade ej säga något så jag röt i
"ursäkta, vi har stått i den här kön svin länge, vem är du som bara kommer och tränger dig då, flytta på dig"...killen bara kollade lite förvånadsvärt på mig..då brast jag ut "NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
han sa inget, bara flytta sig ur kön och gick bakåt.
killarna framför tjejerna framför mig vart riktigt imponerande!
nobody messes with me!

rätt ska fanemig vara rätt!

i alla fall i en där matkön så var killen brevid mig klänging, seg och full, personalen var otrevliga, folk var allmänt jobbiga och min telefon ringde konstant.

denna snubbe som jag stötte på i fredags, träffade jag på igår med.
vi bytte nummer, gick till varsit ställe.
jag var lite att ja men kanske...
telefonen ringde i ett när jag beställde mat.
han hade inte hunnit komma dit innan jag gick, så då gick jag hem
någon måtta får du ju vara påt
jag gick hem med mammi, så killen i telen bara"är inte du för gammal för att gå hem med din mamma?"

man är aldrig för gammal för att strunta i ett ragg för att gå hem med sin mamma!

mormor var barnvakt så hon jag och mamma stod i köket fyra på morgonen och åt av min pizza. ingen karl kan jämföras med det inte!!

idag har det varit jobb 15-20..sprungit runt som ett djur!
tror jag hunnit med allt och lite till.

en ny vecka startar imorgon med 9-20.15 pass...alla tiders!

denna vecka ska ängnas mer åt vänner, om jag orkar!
jag ska försöka hinna med alla.
så trevligt nu med lite nya träffar jag ska få till, borga och jag på torsdag
sysslingen jenny som blivit 18 år fyllda nu, en öl på det

och sist med inte minst min älskade älskade matilda bengtsson.
mycket kärlek för den flickan, ja för att för mig är hon fortfarande den där lilla flickan.
inte många som hade tron på den där tjejen när hon var yngre, men jag hade det.
och kolla idag, vem gick det fel för och vem gick det rätt för?
matilda har vuxit upp till en sån underbar tjej som jag är så stolt över!
hon ville att vi skulle ses bara hon och jag på en öl när hon kommer hem från sin mini semester.
klart vi ska!
jag bangar inte på det förslaget, det var ju en sån undebar ideé!

nehe matlåda och sen någon gammal klassiker kanske man hinner med innan man måste sova.

hästa!!

ps jag har mina föraningar om hur denna vecka kommer sluta.
jag tror den slutar med....
jag / ni får väntat och se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0