nu har det börjat...

för nya tider.
bättre tider.

nu är tränningen igång.
den började segt med att stå bakom en hemsk hemsk kommunanställd föräldrarledig studerande pappa..hur nu allt det går ihop sig. han skulle ha den ena rabatten efter den andra och var så himla irriterande.
20 min i kö.
sen var det min tur och ett årskort skulle tecknas.
medley.
ett år.
fin fint!

in för 45 mins motionssims pass.
avklarat.
basta.
lovely!
avsluta med en underbar grovt bröd med nyskalade räkor macka...mums!
nu har första dagen av början av mitt liv börjat.
och firats med räkor.

så nu kör vi va?

tack vare kunden kom jag hem för sent så hinner ej vandra till jobbet.
ska jobba 12-20.15.
berätta om mitt medley kort för mina kära kollegor..skryta lite ;=)

imorgon 8.45, då ses vi igen.
simma simma simma.

hösten 2009, jag älskar dig redan.
du och jag kommer bli ett.
du och jag kommer ha det så sjukt bra.

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0