nu är det igång!

får skriva ett nytt inlägg, det förra vart ju fullt av fin fina kläder.

vilka under helgen har gjort mig.

gett mig tid.
energi.
kärlek.
glädje.

det märktes på jobbet idag kan jag lova.
har gått och haft david guetta och akon på huvudet hela dagen.
det har peppat mig till max.
alla har vart på topp.
grabbarna j&j har koll på mig, full koll.
man ska ha koll.

promenad hem från jobbet.
stressade från tallen till djurgårdsgatan.
trafik.
märks att semestertider defenitivt är över.
klippning.
så nu mår topparna utmärkt igen.
håret har fått tillbaka sin lyster.
fin fint.

hem.
mat.
dusch.
instängd i mitt rum.
frid & fröjd.

skulle organisera mina kläder.
orkade tio minuter, sen fastnade jag framför nya kläder på nätet.
vad som måste fyllas upp inför hösten.
bas plagg liksom.
hela kvällen har spenderats framför modesajter.

nu har jag samtalat med min kusin.
imorgon 8.45.
simhall.
trännigskort.
nya tider.
bättre tider.
jag ska dränka mig i klor.
jag ska basta bort allt överflöd och smuts.
hem.
göra mig i ordning.
promenera mot arbete.
12-20.15.
hemgång.

och sen börjar onsdagen och då är vi nästan halvvägs in i veckan.
tiden går fort när man har roligt.

sömn, viktigt viktigt.
nu.
hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0