nostalgi musik!

ligger och lyssnar på gammal bsb musik, underbart!

kom hem för ett tag sedan, fick ju jobba över idag. det har varit så hektiskt att jag slängde i mig lunchen, två timmar senare än vanligt så aj aj i magen har jag haft sen dess.

lilla jag var inne och handla. hehe nej men en tjej som hade mina färger, fast lite ljusare..eller jag var iofs mycket ljusare när jag var liten. hon kom in med vad som såg ut och vara hennes iranska pappa. underbart vackert barn!
och hon fick plocka upp varorna, hon pratade på massor och hennes pappa var precis som min och tog slutligen upp en stor sedelbunt med pengar och slängde en 500 lapp på disken..pappa upp i dagen!
så kul och se, såg mig själv i spegeln. alltid med pappa blir jag sådär liten, eller inte senaste två åren eller jo kanske liten.
med pappa blir jag jätte svensk och jätte liten.
fråga mig ej varför!

pappi är iran, han som inte skulle dit nu i sommar men han åkte i alla fall. hemlängtan antagligen. han är ju ta mig fan mer där än hemma i sverige känns det som!
kanske inte borde berätta det, får då får jag väl ett samtal av pantéa snart. men hans / deras lägenhet står tom och nyckeln finns hos grannen.
men jag har inte tid och åka dit, tyvärr måste jag väl säga annars hade jag inte bangat på en lägenhet i nacka!

blev en promenix hem efter jobbet med jenny, lite skitsnack och avrunda kvällen med är aldrig fel. sällskap hem är inte heller fel en underbar "sommar" kväll.
såg tre tjenis penis på tallboda vägen hem, jämt folk man träffar på dem 4 km.
idag var det bla inte mindre än lill lagmo, eller man kanske ska säga mellan lagmo. så stor han hade blivit, helt otroligt. och inget lik sin bror, brorn som övergett mig och våran vänskap för läkartider och samboliv i umeå. måste dit snart, se hur läget är i norr!
nanna och han i en smäll vore kalas!

är så glad nu, ikväll har jag fått bada i en hel timma utan och stressa, läsa veckans nu! tidning och bara njuta av min ensamtid utan att telen ringer om kassa 2 eller posten...

imorgon blir det med jobb.
onsdag är jag äntligen ledig, då ska jag träffa sandra och sen även nanna
torsdag är det borga om planerna håller sig och sen jobb
fredag är det jobb, sen en öl träff eller en filmkväll
lördag jobb och sen återföreningsfest med högstadieklassen ( om det blir av )
söndag blir det jobb

det var den veckan, nästa!
hehe nejrå...

tiden går alldeles för fort nuförtiden!

nu ska jag nog se gossip girl folket ta studenten för hundrade gången!
snart så snart så...nya tider, underbara tider!

nu har jag fått mail av en norsk på match, måste checka...hästa!!

jag tittar inte, så säg till om du går förbi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0