M A S K I N E N

nu kööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eh vi tar detta först.
segt och gå upp idag, även fast jag hade sovmorgon.
jobbat 12-20.15, märks verkligen att folk är tillbaka från semestern.
varvat med och vara glad och tjurat, inte bästa dagen!
skönt med en kvällspromenad hem med east fm i öronen och underbar kvällsnedgång hela vägen.

nu är jag hemma och har ätit, lagt hänt extra brevid sängen som snart ska läsas..skavller absitinens...JA!!
ligger och njuter av lite lorentz & m.sakarias..mayhem....lovely!
har hunnit drar segertåget ett par gånger med och peppat för den 21e augusti när maskinen, adam tensta och j.son kommer till club s2 här i linkan...värt, så värt!
sandra, marlena, syster, liza, mahira...hmm vilka är det mer som lyssnar på hippiliopp??
alla som vill och kan joina, jag ska bara dit!
missar inte maskinen live, det gör jag inte!

imorgon är jag l e d i g....
inga planer
plan ett, sandra gick upp i rök när hennes jobb erbjöd hennes pengar för att jobba heldag och jag som tyvärr inte kan erbjuda det får se mig besegrad
plan två, nanna vi insåg att elva var lite sent med tanken på hennes bussar så vi bytte dag till fredag
men tror kanske planen kan bli p l a t e n s....om jag har tur att kussen fortfarande vill det, henne kan man aldrig veta med.
annars blir det nog filmkväll, duger både och.

torsdag är förmiddags daten bekräftad.
trevligt trevligt, alla tiders du alex!

nehe om jag skulle digga vidare till lite maskinen nu då

jepp jepp hej här kommer S E G E R T Å G E T




Kommentarer
Postat av: Borga

klockan 13.00 utanför Hm, blir perfa!!! :)

och espresso blir svin bra det med, älskar chai-latten jag med! ses då snygging!!! (p.s jag ska försöka vara rökfri!) wish me good luck!

2009-08-05 @ 00:06:03
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0