korrupt, helt jävla korrupt!

denna stad är sjuk.
alla känner alla.
du skvallrar, jag vet.
alla vet allt, om alla.
korrupt, helt jävla korrut.

så nu går jag i ide.
nej men nu går jag från att vara så öppen.
till sluten.

allt är hemligt, privat.
är du ingen televän, då vet du inte heller något.

man vet aldrig vem som läser, vem som sprider.

har en som inte tror jag kommer klara det, men han ska allt få se.
en vacker dag så står jag där med min största underbaraste hemlighet.
då ska ni få se någon krypa till och med tydligen.
inte för det behövs, allt är som behövs är min egen målmedvetenhet.

jag har bestämt mig.
tyst.
som.
en.
mus.

kommer bli en tråkig blogg.
men det behövs.
vara lite tyst om mitt privatliv.
kärlek.
det är privat.

och du din lilla råtta, dig ska jag hålla koll på.
du är inte pålitlig.
gillar inte sånt.
men ha sina vänner nära men sina fiender närmre.
du är nära.
så nära du kan för att vara totalt ointressant för mig egentligen.

märks det att jag är trött på folk i allmänhet?

helt ärligt så är jag mest arg på mig själv, fan vad illa jag behandlar mig själv.
jag mår dåligt.
varför gör jag inget för att må bättre.
och nej.
jag är inte kärleks ledsen.
jag är fysiskt ledsen.
mina inre organ mår dåligt.
mitt samvete mår dåligt.

måste ändra dåliga vanor.
du kan hjälpa mig väl?
vad sägs som en date?
det skulle ta bort symtomen direkt.
du och jag i sommarmörkret?
det låter som en underbar idée.

du, är det närmsta ni kommer komma sanningen.


ni tror ni vet, men ni vet inget.
you think you know, but you have no idea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0