känner du karolina?

helt sick dag igår, stressigt och sjukt jävla varmt i butiken!
fick jobba över tre timmar, snäll som jag är.
är väl för saknad om jag inte är på plats och hjälper pojkarna.

kom hem och då...
åter till känner ni karolina?

det är i alla fall min mor, just nu bor jag med min mor. kanske inte drömmen men just nu är det så jävla slappt och skönt.
jag kan städa, bo själv, baka, handla, tvätta allt som man ska kunna som 22 åring och lite till..det kan jag!
mamma har i alla fall tjatat att jag ska städa mitt rum i månader.
inte tänkt att jag ska bo här, så alla lillsyrrans leksaker och min enorma garderob och då menar jag enorma. som ska hänga i en garderob men inte gör det utanallt ligger i en hög på golvet, leksaker och en massa kläder..i princip!

jag älskar ordning och reda men ibland orkar jag bara inte / hinner inte.

igår när jag kom hem från jobbet, helt slut så kollade jag in i mitt rum. NYSTÄDAT!
ni får säga som ni alltid säger, fan vad du är bortskämd nathalie...och jajemän det är jag och jag vet om det.
men detta var en överaskning till och med för mig.
som om ni inte känner karolina, se till och lära känna henne för hon är underbar och ha (för det mesta)

fixade ihop en fika bricka med bullar, chips, saft och kakor och sen kom nanna och delade den med mig på min bakgård under en himla trevlans pratstund. allatiders en fredagskväll!!

efter det orkade jag inte mer än kolla match.com
det kommer bli en hit det där, det går som en dans på rosor.
love is in the air!

hehe nu har jag jobbat klart mitt pass med edvard, den underbara edvard. älskar och jobba med honom. dagen går snabbt och man ha roligt, även fast vi bara är två!

har duschat, smörjt in mina vita jobbar ben inga bruna arbetslösa ben här inte.
nu ska jag ta tag i kvällens outfit och sminkning.

ikväll vankas det klassåterträff, högstadie friends ska samlas och dricka lite och sen mot all förmodan dra en vals på ågatan!
vad har skett dem senaste 6 åren, det får jag reda på ikväll!

kanske syns i vimmlet, annars så h ä s s t a!!

nu blir det east fm och nakendans....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0