jag vet att jag döljer en sanning

ikväll kommer det bli en lång natt.
eller en kort.
mina tankar har inte riktigt bestämt sig.

en fika.
blev till två.
sara och mahira.
chai latte.
expresso house.
ypperligt glatt och trevligt.
sara, nykommande kalmar student. ( anna, min sara ska dit så nu får ni bli bästisar så kommer jag till er )
mahira, kär och galen.

nanna och pantéa.
sara till jobb.
mahira hem.
gyllen bänkarna.
timmar.
livets upp och livets nedgångar.
underbart!
en "aha" upplevelse i varför jag är vän med dessa människor.
helt magnifikt.
ge mig mer, mer och mer.

nu ska jag sova.
på börja en ny vecka.
alla dess härligheter.

onsdag kväll är numera uppbokad för sällskap med.
en onsdags kväll kan jag ge min glädje och kärlek.

har så mycket kärlek och ge nuförtiden.

ps.
gillar sms.
jobba göteborg 29-30e augusti?
gillar't starkt.
gbg.
jobba.
ombyte.
folk.

nej nu sover vi bort denna vecka så en ny vecka börjar




Kommentarer
Postat av: P

Sweet!

2009-08-17 @ 13:33:15
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0