jag älskart jag älskart jag älskart

2009, kommer aldrig vara som för ett år sen.
bara för jag är kvar här ett år så ska jag utvecklas, inte förbli densamma och umgås med demsamma....

igår hade jag nostalgi kväll med 8, 9bare.
inte fler, jävligt dålig stil pumba, hass, sandra, nordh och lööw som vi sen såg på stan, men dem gick miste om något, inte vi!
va hemma hos emelie, sjukt fin lägenhet! gör mig sjukt sugen...
bra musik, en massa cigg och jag vann tävligen "fullast fortast"..alltiders!!
spelade charader, men jag var inte så uppskattad.
jag gjorde rebusar av orden skattkammarön och gräset är alltid grönare på den andra sidan.
ingen förstod dem, illa för det är ju dem det är fel på, aldrig mig.

vid ett drog vi in till stan, tråkiga ågatan.
en lördag på ågatan är inte min grej.
lockar mig inte alls.
vart en drink på 55an, sen gick jag och emelie in med våran gratis biljetter på platens för en drink där. vi stod mest och pratade om livet i sig, hur trevligt som helst.
sen vart det take a way från bk och sen hemgång.
kom hem vid halv tre, hur skönt som helst.
ensam i min säng med mat.
vem kan jämföras med det?
ingen som jag hitills mött i all fall.

emelie blir det lätt en date med snart igen, bruden är hur skön som helst!
ny band är till för att skapas.
gamla band är till för att hållas.

ny ligger jag och blir bekväm med spotify, fick en invite av pontus igår på förfesten. tack pontus!!

ska snart åka till jobbet, är faktiskt taggad för en kväll med edvard!
dock mindre pigg på en tidig morgon med "chefen" imorgon, vi börjar klockan sju.
jag har åkt på och städa, pigan!

nehe då laddar vi för en ny vecka då, hoppas den blir lika underbar som denna..men det är dem flesta veckorna nuförtiden!

nej nu spotify, hästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0