it's not fair

at all.

its not fair
and i think you're really mean
you're supposed to care
 
jag kan inte ha en människa i mitt liv som inte vill mitt bästa och behandlar mig illa.
vill du vara min vän?
för börja beté dig som en då.
varför vill du mig illa?

til den söteste dama i Linköping!!!!!

först av alt saa faar jeg vel beklage at det tok saa lang tid for meg aa svare paa den söte mailen du sendte meg.. har värt litt opptatt i det siste, og det er jeg vel forsaavidt naa ogsaa, men grunnen til det er at jeg sitter paa en internett cafe i tyskland og det er 10 min til det stenger, saa jeg maa avslutte snart.. jeg vil gjerne at vi holder kontakten fremover ogsaa haaper jeg at du faar en herlig kveld i Linköping!!! (men du burde flytte til oslo,hehe)
// john



köpt brödrost,plädar,underlakan och vattenkokare.
det ger mig glädje nu, investeringar.
bättre tider.
nya tider.

hemmakväll:
en shopoholics bekännelser
milk
honungbiets hemliga liv

idag är harvey milk min idol.
ingen annan.
minoritet ska prioriteras.
alltid.
uttrycka sina åsiketer.
ska man alltid.
tycka är bra.
säga vad man tycker är ännu bättre.

kvällen fortsätter.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0